Με αφορμή την με αρ. πρ. Φ.12/520/61575/Γ1/30-05-2011 υπουργική απόφαση σχετικά με τα Δημοτικά σχολεία που ακολουθούν το Ε.Α.Ε.Π. και για την καλύτερη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.), το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναλαμβάνει τα βασικά αιτήματα των καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με την Πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο:
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι η φετινή σχολική χρονιά με την ένταξη του μαθήματος «Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνιών» στα Πιλοτικά Ολοήμερα Δημοτικά ήταν αρκετά εποικοδομητική για τους μικρούς μαθητές των Δημοτικών, οι οποίοι αποκόμισαν πολλαπλά επιστημονικά και τεχνολογικά οφέλη.Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. έχει καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Δημοτικό σχολείο και είναι έτοιμο να τη συζητήσει με κάθε αρμόδιο παράγοντα του Υπουργείου Παιδείας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Πηγή: ΠΕΚΑΠ
- Να εκδοθεί άμεσα η Υπουργική απόφαση που απαιτείται για τη σύσταση του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και των αντίστοιχων οργανικών θέσεων στα Δημοτικά που λειτουργούν με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.) σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας.
- Να επεκταθεί η εισαγωγή της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά σχολεία.
- Να υπάρξει ουσιαστική επιμόρφωση των καθηγητών Πληροφορικής που θα κληθούν να διδάξουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιμόρφωση αυτή δεν θα πρέπει να εξαντληθεί σε ολιγόωρα σεμινάρια, αλλά να είναι ουσιαστική και μακροχρόνια.
- Να εξοπλιστούν όλα τα Δημοτικά σχολεία με εργαστήρια Υπολογιστών, το απαραίτητο Λογισμικό και ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, βιβλία κ.λπ.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι η φετινή σχολική χρονιά με την ένταξη του μαθήματος «Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνιών» στα Πιλοτικά Ολοήμερα Δημοτικά ήταν αρκετά εποικοδομητική για τους μικρούς μαθητές των Δημοτικών, οι οποίοι αποκόμισαν πολλαπλά επιστημονικά και τεχνολογικά οφέλη.Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. έχει καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Δημοτικό σχολείο και είναι έτοιμο να τη συζητήσει με κάθε αρμόδιο παράγοντα του Υπουργείου Παιδείας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Πηγή: ΠΕΚΑΠ